Hvordan er det at være kunde hos Camfil?

30 August 2017

Camfil A/S gennemfører kundetilfredshedsundersøgelser hvert andet år for at vi kan blive en endnu bedre samarbejdspartner for vores kunder. Der bliver også foretaget kundeundersøgelser i Sverige, Finland og Norge.

Formålet med kundetilfredshedsundersøgelserne er at identificere, måle og udvikle vores succesfaktorer. Gennem årene er der blevet gennemført flere forbedringsprocesser og projekter, baseret på denne interviewrespons, for at udvikle nøglefaktorer og øge kundetilfredsheden.

Camfil har for øjeblikket et kundetilfredshedsindeks (NKI) på 4,24, som er en rating vi er stolte af.

Årets undersøgelse gennemføres pr. telefon i oktober og november. I år stiller vi bl.a. spørgsmål om vores hjemmeside, og hvordan du som kunde ser på behovet for en digital udvikling af vores tilbud.

Overvej gerne en ekstra gang, hvordan du oplever vores hjemmeside og vores digitale tilbud. Vi glæder os til at interviewe et stort antal af jer og derefter videreudvikle vores tjenester!

Til camfil.dk

Følg os