Vores kunder er tilfredse, men vi fortsætter udviklingen

07 December 2017

For femte gang på 10 år har Camfil A/S gennemført en stor kundetilfredshedsundersøgelse (Satisfied Customer Index) sammen med de andre nordiske Camfil-selskaber. Undersøgelsen giver svar på, hvordan du som kunde oplever Camfil. Mellem 150 og 200 tilfældigt udvalgte kunder er blevet interviewet om bl.a. behov til sortiment, respons, engagement, kvalitet og levering.

I årets undersøgelse får Camfil en samlet kundetilfredshed på 4,48, hvor gennemsnittet for industrivirksomheder er på 4,16. Camfil opnår således en topscore, hvor vi er i front i branchen med hensyn til sortiment, produktkvalitet, leveringspålidelighed, sælgerrespons samt Camfils tilgængelighed over for vores kunder.

Hos Camfil er vi meget taknemmelige for, at du, som er blevet interviewet, har givet os denne feedback. Selvfølgelig er vi rigtig glade for resultatet, men vi vil aldrig være tilfredse med vores arbejde. Det skal være nemt at arbejde med os. Med dine svar kan vi blive en endnu bedre partner og sammen rense luften!

Læs mere på vores nyhedsside.

Spørgsmålet, som blev stillet, er: Hvor tilfreds er du med Camfil som partner og leverandør? Interviewene blev foretaget fra september til oktober 2017.

Følg os